Matrona B.V.

Reparatieverzoek

Reparatie aanvragen Met dit formulier kunt U een reparatieverzoek aan ons doorgeven. Het formulier is niet geschikt voor het melden van een calamiteit.

Huurders van het complex Karel Doorman dienen reparatieverzoeken door te geven aan van ’t Hof Rijnland.
 
Huurders van HW Wonen dienen reparatieverzoeken door te geven aan HW Wonen.

Wanneer (achteraf) blijkt dat deze melding GEEN gemeenschappelijk deel betreft dan worden de kosten van de uitgevoerde reparatie aan de eigenaar/melder doorbelast.

Na het verzenden van het formulier ontvangt U een kopie van de mail – zoals deze ook aan Matrona is verzonden – in uw mailbox.


Formulier reparatieverzoek

 

Velden met een sterretje (*) zijn verplichte velden.

 

Contact-/persoonsgegevens melder

 

* Gewenste aanhef bij aanschrijven: Geachte

 

* Voornaam of -letters:

* Achternaam:

* Straat:

* Huisnummer:

* Postcode:

* Woonplaats:

 

* Uw telefoonnummer:

Tweede telefoonnummer:

* E-mailadres:

 

Het reparatieverzoek

 

* Welk VvE-complex betreft het verzoek:

 

Waar dient de reparatie te worden uitgevoerd *

Wat dient er te worden gerepareerd *

 

Akkoord

Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen dient u - volgens nieuwe privacywetgeving - akkoord te gaan met het delen van uw contactgegevens met de onderhoudsleveranciers die betrokken zijn bij het behandelen van het reparatieverzoek.

 

Indien u niet akkoord bent kunt u het reparatieverzoek niet verzenden

 

Beveiligingsvraag

 

*

 

Zodra u op de knop [verzenden] heeft geklikt krijgt u onder de knop een melding over de verzending.